Fri frakt inom Sverige på alla ordrar över 250kr, annars endast 29kr!

Ny layout! Funktioner läggs till löpande, saknar du något? Berätta för oss i chatten!

Svar på vanliga Frågor

Här listar vi svaren på några vanliga frågor.

Hittar du inte svaret du söker så kan du kontakta oss via chattbubblan till höger!

Beställning

Kan jag avbryta eller ändra min order?

Vi förstår helt, vi ändrar oss också ibland!

Meddela oss så fort som möjligt om du ångrar eller vill ändra din beställning, för när paketet väl är ivägskickat kan vi, som du säkert förstår, inte ta tillbaka det.

Skulle ett paket med en oönskad vara redan ha skickats iväg så behöver du vänta tills du fått hem varan, för att sedan logga in på ditt kundkonto och starta en retur därigenom.

Tänk på att en returkostnad tillkommer om du ångrat ett köp som redan är ivägskickat.

Vad passar min bil?

På varje produktsida finns en lista över vilka bilar just den varan passar till.

På startsidan kan du även välja din modell för att endast få upp relevanta varor.

Är du osäker kan du kontakta oss via chatten längst ner till höger på hemsidan.

Leverans

Vilka länder levererar ni till?

Vi levererar till alla världens länder, med ett tillfälligt undantag för USA på grund av rådande omständigheter.

Fraktkostnader

Vi har valt att göra det enkelt för alla, handlar du för under 250kr kostar frakten endast 29kr oavsett storlek. (Inom Sverige)

Handlar du för över 250kr bjuder vi på frakten! (Inom Sverige)

För beställningar till andra länder beror fraktpriset på den totala vikten av varorna i din kundvagn. Det slutgiltliga fraktpriset visas först när du fyllt i dina leveransuppgifter i kassan.

När får jag min beställning?

Vi strävar efter att skicka iväg din beställning inom 24 timmar helgfri vardag.

Du får ett leveransmail när din order blivit skickad, där finns även en spårningslänk så att du kan följa din försändelse.

Normal leveranstid inom Sverige är 2-3 vardagar, 3-5 vardagar under högsäsongerna.

Leveranser till andra länder kommer oftast fram inom 4-5 arbetsdagar, men kan ibland ta upp till 7 arbetsdagar.

Hur skickas min beställning?

Majoriteten av alla beställningar skickas med Postnord, men för större varor kan ibland Schenker vara ett bättre alternativ, du blir isåfall meddelad detta i kassan vid utcheckning.

Vi Skickar 99% av alla beställningar direkt till mottagarens brevlåda, skulle paketet bli för stort så levereras det istället till närmsta postombud.

Kan jag hämta min beställning?

Det går tyvärr inte att hämta en beställning hos oss då vi inte har en fysisk butik. Vi har valt bort affärslokaler med dyra inredningar för att istället hålla låga priser och snabba leveranser.

Vi har alltså ingen utlämning, försäljning eller personal på platsen, allt sker digitalt!

Returer och Återbetalningar

Hur startar jag en retur?

Klicka på gubben bredvid kundvagnen längst upp till höger på sidan för att logga in på ditt kundkonto.

När du är inloggad väljer du vilken order det gäller och trycker på "Returnera vara"

När vi har granskat och godkänt din förfrågan får du ett mejl med vidare information och instruktioner.

Returer måste skickas till oss inom 14 dagar efter att du fått varan.

Hur packar jag min retur?

Items must be returned within 30 days after receiving your order. Items must be returned in the same condition in which they were received, be unworn/unused, have any tags still attached, and include all the original packaging.

När får jag min återbetalning?

Återbetalningar påbörjas så fort vi tagit emot din retur.

Avdrag kan komma att göras om varan är skadad, sliten, saknar förpackning eller avviker på något annat sätt som gör att den inte kan säljas igen.

Pengarna returneras på samma sätt som de kom till oss, alltså direkt till ditt kort om du valt att betala med kort, eller till ditt Paypal konto om du betalat med det osv..

Har du valt att betala senare med Klarnas tjänster så kan du vänta med betalningen tills Klarna har uppdaterat din faktura, detta kan ta upp till 3 arbetsdagar från att vi bekräftat returen. - Låt däremot aldrig fakturan förfalla!

Hur lång ångerrätt har jag?

Vi erbjuder den lagstadgade ångerrätten på 14 dagar från att varan har levererats till dig.

Jag har fått en trasig vara

Vi kontrollerar alltid alla varor innan de skickas iväg, men olyckor kan såklart ske under leveransen.

Har du fått ett paket som ser skadat ut så rekommenderar vi att du tar en bild på det oöppnade paketet, sedan på den skadade produkten.

Skicka bild(erna) till oss så snart möjligt så att vi kan lösa problemet direkt!