Beställning
Kan jag avbryta eller ändra min order?
Kan jag avbryta eller ändra min order?
We completely get it, we change our minds too! While we wish we could, once an order is placed, we are unable to alter or cancel it at this time. We hope to have a cancellation window one day in the future.
Should the item(s) not work out, make sure to exchange for a preferred style or return for a refund. As a reminder, domestic return shipping is free.
Vad passar min bil?
Vad passar min bil?
We want to speak to you too! Contact us with any questions, concerns, or feedback. We will be sure to get back to you within 48 hours. However, please note that inquiries sent on Fridays will receive a reply the following Monday, but possibly sooner.
Leverans
Vilka länder levererar ni till?
Vilka länder levererar ni till?
We currently ship to the United States, Canada, Australia and the UK. To inquire about shipping to a different destination, please contact us.
Fraktkostnader
Fraktkostnader
Vi har valt att göra det enkelt för alla, handlar du för under 250kr kostar frakten endast 29kr oavsett storlek. (Inom Sverige)
Handlar du för över 250kr bjuder vi på frakten! (Inom Sverige)
För beställningar till andra länder beror fraktpriset på den totala vikten av varorna i din kundvagn. Det slutgiltliga fraktpriset visas först när du fyllt i dina leveransuppgifter i kassan.
När får jag min beställning?
När får jag min beställning?
Vi strävar efter att skicka iväg din beställning inom 24 timmar helgfri vardag.
Du får ett leveransmail när din order blivit skickad, där finns även en spårningslänk så att du kan följa din försändelse.
Normal leveranstid inom Sverige är 2-3 vardagar, 3-5 vardagar under högsäsongerna.
Leveranser till andra länder kommer oftast fram inom 4-5 arbetsdagar, men kan ibland ta upp till 7 arbetsdagar.
Hur skickas min beställning?
Hur skickas min beställning?
Majoriteten av alla beställningar skickas med Postnord, men för större varor kan ibland Schenker vara ett bättre alternativ, du blir isåfall meddelad detta i kassan vid utcheckning.
Vi Skickar 99% av alla beställningar direkt till mottagarens brevlåda, skulle paketet bli för stort så levereras det istället till närmsta postombud.
Kan jag hämta min beställning?
Kan jag hämta min beställning?
Det går tyvärr inte att hämta en beställning hos oss då vi inte har en fysisk butik. Vi har valt bort affärslokaler med dyra inredningar för att istället hålla låga priser och snabba leveranser.
Vi har alltså ingen utlämning, försäljning eller personal på platsen, allt sker digitalt!
Returer och Återbetalningar
Hur startar jag en retur?
Hur startar jag en retur?
Klicka på gubben bredvid kundvagnen längst upp till höger på sidan för att logga in på ditt kundkonto.
När du är inloggad väljer du vilken order det gäller och trycker på "Returnera vara"
När vi har granskat och godkänt din förfrågan får du ett mejl med vidare information och instruktioner.
Returer måste skickas till oss inom 14 dagar efter att du fått varan.
Hur packar jag min retur?
Hur packar jag min retur?
Items must be returned within 30 days after receiving your order. Items must be returned in the same condition in which they were received, be unworn/unused, have any tags still attached, and include all the original packaging.
När får jag min återbetalning?
När får jag min återbetalning?
Refunds are processed within 7 days from when we receive the item(s).
Hur lång ångerrätt har jag?
Hur lång ångerrätt har jag?
Vi erbjuder den lagstadgade ångerrätten på 14 dagar från att varan har levererats till dig.
Jag har fått en trasig vara
Jag har fått en trasig vara
Vi kontrollerar alltid alla varor innan de skickas iväg, men olyckor kan såklart ske under leveransen.
Har du fått ett paket som ser skadat ut så rekommenderar vi att du tar en bild på det oöppnade paketet, sedan på den skadade produkten.
Skicka bild(erna) till oss så snart möjligt så att vi kan lösa problemet direkt!