Free shipping within Sweden on all orders over 250 SEK , otherwise only 29 SEK!

Batteries

Can now also be shipped to Germany, Denmark, Finland, Belgium and the Netherlands!

Answers to Frequently Asked Questions

Here we list the answers to some common questions.

If you can't find the answer you're looking for, you can contact us via the chat bubble on the right!

Ordering

Can I cancel or change my order?

We completely understand, we change our minds sometimes too!

Please let us know as soon as possible if you regret or want to change your order, because once the package has been sent out, as you probably understand, we cannot take it back.

If a package with an unwanted item has already been shipped, you need to wait until you receive the item, then log in to your customer account and start a return.

Please note that a return fee will apply if you have cancelled a purchase that has already been shipped.

What fits my car?

On each product page there is a list of which cars that particular item is suitable for.

On the home page you can also select your model to only display relevant products.

If you are unsure, you can contact us via the chat at the bottom right of the website.

Jag fick ingen orderbekräftelse / kvitto

Orderbekräftelsen skickas automatiskt till den e-postadress du angav vid köpet. Om du inte fått något mejl inom några minuter:

1️⃣ Kontrollera att mejlet inte hamnat i skräpposten.

2️⃣ Se till att adressen du angav i kassan är korrekt.

3️⃣ Vänta gärna ett par minuter extra, ibland kan det ta lite tid innan mejlet levereras.

Om du fortfarande inte fått något, kontakta oss via chatten eller e-post så hjälper vi dig att kontrollera att beställningen har gått igenom.

Kan jag beställa en vara som är slut i lager?

Tyvärr går det inte att beställa produkter som är slut i lager.

Vi vill vara helt säkra på att du får din beställning snabbt och utan förseningar, därför säljer vi endast varor som vi faktiskt har hemma.

Vi fyller på populära produkter löpande, så håll gärna utkik på produktsidan, där uppdateras lagersaldot så snart varan finns tillgänglig igen.

Om du vill bli meddelad när produkten är tillbaka kan du klicka på “Meddela mig när produkten är tillbaka”, eller kontakta oss via chatten så hjälper vi dig.

Delivery

Jag råkade skriva fel adress, kan ni ändra den?

Om du upptäcker att du angett fel adress - kontakta oss så snart som möjligt!

Så länge din beställning inte har skickats kan vi oftast rätta till adressen utan problem.

Om paketet redan har lämnat vårt lager går adressen tyvärr inte att ändra i efterhand. I sådana fall kommer försändelsen normalt att returneras till oss automatiskt efter några dagar. När den kommit tillbaka kontaktar vi dig för att ordna en ny leverans.

📌 Tips: Kontrollera alltid att namn, adress och postnummer är korrekta i kassan innan du slutför ditt köp - även små stavfel kan göra att paketet inte kan levereras.


Observera att en ny fraktkostnad kan tillkomma om paketet behöver skickas igen.

Which countries do you deliver to?

We deliver to all countries in the world, with a temporary exception for the USA due to current circumstances.

Shipping costs

We have chosen to make it easy for everyone, if you shop for under 250 SEK, shipping costs only 29 SEK regardless of size. (Within Sweden)

If you shop for over 250 SEK, we offer free shipping! (Within Sweden)

For orders to other countries, the shipping price depends on the total weight of the items in your shopping cart. The final shipping price will only be displayed after you have filled in your delivery details at checkout.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket i tid?

Om ditt paket hamnar hos ett postombud har du vanligtvis 7 dagar på dig att hämta det.

Om du inte hämtar ut ditt paket inom den angivna tiden skickas det automatiskt tillbaka till oss, vilket blir väldigt kostsamt.

När detta sker räknas beställningen som ej uthämtad, inte som en vanlig retur. En avgift på 129kr tas då ut för att täcka den dyra returfrakten, returhanterigen samt eventuell ombokning av ny frakt.


📌 Viktigt: Se till att ange ditt fullständiga och korrekta namn i kassan. Ombuden kräver giltig legitimation som stämmer överens med mottagarnamnet för att du ska kunna hämta ut ditt paket.

Fel namn = chans att förlora ditt paket.

When will I receive my order?

We strive to ship your order within 24 hours on weekdays, excluding weekends.

You will receive a delivery email when your order has been shipped, which also includes a tracking link so you can follow your shipment.

Normal delivery time within Sweden is 2-3 weekdays, 3-5 weekdays during peak seasons.

Deliveries to other countries usually arrive within 4-5 business days, but can sometimes take up to 7 business days.

How is my order shipped?

The majority of all orders are shipped with Postnord, but for larger items Schenker can sometimes be a better option, in which case you will be notified of this at checkout.

We ship 99% of all orders directly to the recipient's mailbox. If the package is too large, it will be delivered to the nearest post office instead.

Can I pick up my order?

Unfortunately, it is not possible to pick up an order from us as we do not have a physical store. We have chosen not to use business premises with expensive furnishings in order to keep prices low and deliveries fast.

We therefore have no delivery, sales or staff on site, everything is done digitally!

Returns and Refunds

How do I start a return?

Click on the old man next to the shopping cart at the top right of the page to log in to your customer account.

Once you are logged in, select the order in question and press "Return item"

Once we have reviewed and approved your request, you will receive an email with further information and instructions.

Returns must be sent to us within 14 days of receiving the item.

How do I pack my return?

Items must be returned within 30 days after receiving your order. Items must be returned in the same condition in which they were received, be unworn/unused, have any tags still attached, and include all the original packaging.

When will I receive my refund?

Refunds will begin as soon as we receive your return.

Deductions may be made if the item is damaged, worn, missing packaging or deviates in any other way that means it cannot be sold again.

The money will be returned in the same way it came to us, i.e. directly to your card if you chose to pay by card, or to your Paypal account if you paid with it, etc.

If you have chosen to pay later with Klarna's services, you can wait with the payment until Klarna has updated your invoice, this can take up to 3 working days from when we have confirmed the return. - However, never let the invoice expire!

How long do I have the right to withdraw?

We offer the statutory right of withdrawal within 14 days from the date the goods have been delivered to you.

I have received a broken item.

We always check all goods before they are shipped, but accidents can of course happen during delivery.

If you have received a package that looks damaged, we recommend that you take a picture of the unopened package, then of the damaged product.

Send us the picture(s) as soon as possible so we can solve the problem right away!

Kostar det något att returnera en vara?

Ja, vid retur tillkommer en returfraktkostnad på 49 kr.

Beloppet dras automatiskt av från din återbetalning när vi har mottagit och godkänt returen.

Om du returnerar en vara på grund av ett fel från vår sida, till exempel en felaktig eller defekt produkt, står vi självklart för hela returfrakten.

Övrigt

Erbjuder ni företagsförsäljning eller fakturering?

Ja, vi erbjuder företagsförsäljning och möjlighet till fakturabetalning via Klarna.

Om du som företagare vet att du kommer handla regelbundet, eller planerar att lägga en större beställning, är du varmt välkommen att kontakta oss via chattbubblan nere till höger. Vi hjälper dig gärna att sätta upp ett företagskonto.

Kan jag handla utan moms som företag inom EU?

Tyvärr kan vi i dagsläget inte hantera momsbefriade företagsköp inom EU, men vi arbetar aktivt på att införa den möjligheten framöver.

Tills vidare gäller svensk moms (25 %) på samtliga beställningar som läggs i webbshopen, oavsett land.

Hur hanteras mina personuppgifter?

Vi tar din integritet på största allvar. Alla personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR (Dataskyddsförordningen) och används endast för att kunna behandla din beställning, leverera varorna och ge dig bästa möjliga service.

Vi delar aldrig dina uppgifter med tredje part utöver våra betalnings- och fraktpartners som krävs för att genomföra köpet.


Du kan läsa mer i vår integritetspolicy här